2012. 07. 19.

Lakáskeresés - Mission accomplished...

Úgy tűnik, nem múlik el nap poszt nélkül mostanság.
Röviden: lett lakásunk...
Bővebben:
lett lakásunk :)
Ránk mosolygott a szláv házisten Domovoj és a skandináv istennő Frigg.


Ahogy a történet mondá, szépen feküdtem az ágyamban, várva a torokfájás és láz elmúltát és a Dawn of the Dead 2004-es remake-jét néztem, ugyanis zombi fanatikus lévén, valahogy ezt a remeket még nem sikerült megtekíntenem eddig, de most nem ez a lényeg.
Szóval betakarózva, forró teát szürcsölve néztem a zombiapokalipszist és vártam a történéseket. A legnagyobb történés viszont akkor jött, mikor a kis csapat túlélő, nagy kapkodva összerakot két furgont, amivel majdan elmenekülhetnek az általuk belakott plázából. Történtek a dolgok, haltak a zombik, néhányukat meg is harapták. A nagy fegyverük bevetésére készültek, ami egy propángázos tartály szétlövése volt. 20 kilós palackot elrepít, puskát elő, Bumm, CSÖRR... Telefon... Látom, hogy Szandi hív, úgyhogy még ezt az izgalmas filmet is megállítom, felveszem a "kagylót". Lihegés, sikoltozás, mégtöbb lihegés, recsegés. Na igen, amikor már azt hiszi az ember, hogy valóban baj van, Sikongatás. 2-szer is elmondta, hogy mit is szeretne, de még mindig nem értettem, a leesett vérnyomásommal, (amit az ágyból kiugrás okozott) hogy mégis mi a baj, kit kell megmenteni, mi van. Harmadszorra már sikerült megértenem Szandi szavait: "Visszaírtak, van lakás!" (és ide még négyezer felkiáltójel) Juhúú, kapásból telefon a családnak, tervezés, minden.
Majdnem el is felejtettem, ITT elérheti bárki a lakás oldalát, akit érdekel.


A kijutásunkat is sikerült a mai nap lebeszélnünk. Édesapám és az Ő kedves szülei együtt támogatnak minket egy kiköltözéssel.


Nagyon várjuk már. Kevesebb van hátra mint 1 hónap.
Izgulunk, de folyamatosan "tudósítunk" még az utunkról.
írta: Dani